X

درباره ما

استدلال به نفع استفاده از متن پرکننده چیزی شبیه به این است: اگر از محتوای واقعی در فرآیند مشاوره استفاده می‌کنید، هر زمان که به بررسی رسیدید

اطلاعات تماس

  • ایالت شهر تمپول، BD
  • info@tronix.com
  • روزهای هفته: 09:00 الی 18:00
  • (+259) 2257 6156
واردکننده روغن جوجوبا
روغن جوجوبا
روغن جوجوبا

درخواست استعلام قیمت

جهت اطلاع از قیمت دقیق روز کالا ، موجودی و آنالیز دقیق آن میتوانید با بخش فروش ما در تماس باشید و راه های ارتباطی مختلفی را امتحان کنید، در واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا و ... در خدمت شما هستیم .

اطلاعات تماس
زمان پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح الی 5 عصر،
پنجشنبه 9 صبح الی 1 عصر
اطلاعات محصول

توضیحات

اگر اهل استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی ارگانیک باشید، حتما نام روغن جوجوبا را شنیده اید. این روغن از میوه درختی به نام سیموندز یا کینانسیس که در جنوب غربی آمریکا و شمال مکزیک رشد می کند، به دست می آید. این روغن را معجزه پوست و مو می دانند. هر قطره از این روغن ارزش بالایی دارد و تولید کنندگان بسیاری برای بالا بردن کیفیت محصولات خود به دنبال افزودنش به فرمولاسیون آنها هستند. 

روغن جوجوبا چیست و چه خواصی دارد؟

درخت سیموندز یا کینانسیس نیاز به شرایط بیابانی برای رشد دارد. به همین دلیل می توان آن را در مصر، مکزیک، آریزونا و کالیفرنیا پیدا کرد. پایداری روغن جوجوبا به دلیل کم بودن میزان تری گلیسیرید، بسیار بالا است. مواد مغذی زیادی در این روغن وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از ویتامین های گروه B، روی، مس و ویتامین E. 

فواید روغن جوجوبا چیست؟

مرطوب کننده پوست و مو 

مهم ترین ویژگی مثبت این روغن میزان رطوبت رسانی بالای آن به مو و پوست است. به همین علت کرم های مرطوب کننده در بسیاری از برندها از جوجوبا در ترکیبات خود استفاده می کنند. شامپوها و نرم کننده های مخصوص موهای خشک نیز روغن جوجوبا را در فرمولاسیون خود جای داده اند. 

ساختار روغن جوجوبا بی شباهت به روغن های طبیعی بدن نیست. ماهیت مومی این روغن شبیه به روغن های ترشح شده در سطح پوست است. به همین دلیل سازگاری زیادی بین این محصول و پوست انسان وجود دارد. جلوگیری از پوسته پوسته شدن، جلوگیری از شوره سر، درمان درماتیت سبورئیک از دیگر فواید آن است. 

استفاده از روغن جوجوبا به طور مستقیم هم هیچ مشکلی به وجود نمی آورد. این روغن را به طور خالص می توان به عنوان مرطوب کننده دست و صورت استفاده کرد. حتی می توانید چند قطره از این روغن را به شامپوی خود بیفزایید و شاهد معجزه آن بر روی موهایتان باشید. 

درمان جوش 

سبوم روغنی است که توسط غدد چربی تولید می شود. روغن جوجوبا نیز شباهت زیادی به این ماده دارد. از طرفی استفاده از جوج.با به تنظیم ترشح سبوم کمک زیادی کرده و به افرادی که پوست چربی دارند، کمک می کند تا ترشح چربی کاهش پیدا کند. روغن جوجوبا خاصیت ضد باکتری نیز دارد و به همین دلیل از بروز جوش و آکنه هم جلوگیری خواهد کرد. 

درمان اگزما و روزاسه

بیماری های التهابی پوست مانند اگزما و روزاسه می توانند منجر به تجزیه کلاژن و حتی جوش و آکنه شوند. روغن جوجوبا یک داروی ضدالتهابی نیز هست. بعد از برخورد با پوست قرمزی و التهاب آن را از بین برده و حتی در کاهش چین و چروک هم نقش موثری دارد. این روغن نوعی آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد را کاهش داده و از اکسیداتیو پوست جلوگیری می کند. 

درمان آفتاب سوختگی 

دو عامل موثر در از بین بردن آفتاب سوختگی یعنی ویتامین E و آنتی اکسیدانی، در روغن جوجوبا وجود دارد. به همین دلیل اگر دچار این عارضه شدید، بهتر است چند قطره از این روغن را به لوسیون و کرم روزانه خود اضافه نمایید. قرمزی، تورم و سوزش پوست با وجود ویتامین E که باعث کم شدن اینترلوکین ‌ها و پروستاگلاندین‌ ها می شود، به سرعت از بین خواهد رفت. 

درمان ریزش مو

همه ما دوست داریم که موهایی سالم و پرپشت داشته باشیم. یکی از عواملی که می تواند در این را به ما کمک کند، روغن جوجوبا است. مبارزه با خارش ، شوره و خشکی سر از جمله کارایی های مفید روغن جوجوبا است. جلوگیری از ریزش مو و شکنندگی آن نیز به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی این روغن اتفاق می افتد.  

کاهش چین و چروک

روغن جوجوبا با کمک ویژگی آنتی اکسیدانی خود چین و چروک های ریز را از بین برده و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. تولید کلاژن را بالا برده و و از تخریب کلاژن های موجود توسط نور خورشید جلوگیری می کند. 

محو کردن جای زخم

از بین بردن جای زخم و کم رنگ کردن ترک های بدن از فواید دیگر روغن جوجوبا می باشد. 

پاک کننده آرایش

شما می توانید به جای مواد شیمیایی پاک کننده آرایش مانند تونر یا دستمال های مرطوب، از روغن جوجوبا استفاده نمایید. چرا که یک پاک کننده قوی برای آلودگی ها و باکتری های روی پوست به شمار می رود. همچنین عوارضی مانند سوزش چشم ندارد.

کاهش تیرگی پوست

داشتن پوستی درخشان و روشن آرزوی همه ماست. روغن جوجوبا گزینه خوبی برای این مورد به شمار می رود. علاوه بر آن برای انواع پوست قابل استفاده است. قدرت جذب این روغن بالا بوده و بعد از استفاده احساس چربی، چسبناکی یا سنگینی بر روی پوست خود نخواهید داشت. 

سخن پایانی

گفتیم که روغن جوجوبا از دانه های درختی خاص در مناطق بیابانی قاره آمریکا، به دست می آید. موارد استفاده از این روغن در لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر به چشم می خورد. بنابراین فعالین این حوزه می توانند برای سفارش روغن جوجوبای اصل و با کیفیت با مجموعه فرسان شیمی در ارتباط باشند. فرسان شیمی واردکننده روغن جوجوبا در ایران ،بهترین قیمت روغن جوجوبا را از ما بخواهید .برای مشاوره خرید روغن جوجوبا و دریافت انالیز روغن جوجوبا با ما در تماس باشید .