X

درباره ما

استدلال به نفع استفاده از متن پرکننده چیزی شبیه به این است: اگر از محتوای واقعی در فرآیند مشاوره استفاده می‌کنید، هر زمان که به بررسی رسیدید

اطلاعات تماس

  • ایالت شهر تمپول، BD
  • info@tronix.com
  • روزهای هفته: 09:00 الی 18:00
  • (+259) 2257 6156
خرید روغن آووکادو
روغن آووکادو
روغن آووکادو

درخواست استعلام قیمت

جهت اطلاع از قیمت دقیق روز کالا ، موجودی و آنالیز دقیق آن میتوانید با بخش فروش ما در تماس باشید و راه های ارتباطی مختلفی را امتحان کنید، در واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا و ... در خدمت شما هستیم .

اطلاعات تماس
زمان پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح الی 5 عصر،
پنجشنبه 9 صبح الی 1 عصر
اطلاعات محصول

توضیحات

یکی از سالم ترین روغن های گیاهی روغن آووکادو است که از میوه آووکادو گرفته می شود. این روغن به صورت خالص سبز رنگ است و بوی تندی دارد. اما در صورت تصفیه شدن، رنگ آن زرد شده و بوی آن نیز ملایم تر می شود. خواص و فواید بیشماری برای روغن آووکادو می توان نام برد که بیشتر آن ها مربوط به سلامت پوست و مو است. در این مقاله به فواید این روغن شگفت انگیز می پردازیم.

روغن آووکادو چیست و چه خواصی دارد؟

این ماده سرشار از مواد غنی مانند اسید اولئیک، ویتامین A، ویتامین E، تیامین و ریبوفلاوین است که باعث اثرات مثبتی در بخش های مختلف می شوند. از جمله کاربردهای روغن آووکادو عبارت اند از کاهش کلسترول خون، ضد سرطان، حفظ سلامت ناخن، رفع شوره سر، پیشگیری از دیابت و ...

روغن آووکادو و فواید آن برای مو

ویتامین E و ویتامین B به مقدار زیادی در روغن آووکادو موجود است که هر دو این این ویتامین ها برای رشد و تقویت مو به شدت مفید هستند. همچنین این روغن به جذب ویتامین D نیز کمک شایانی می کند.

این روغن جریان خون را افزایش داده و مانع انسداد فولیکول های مو می شود. به همین دلیل بعد از مصرف آن، ریزش مو کاهش پیدا می کند. از طرفی با رفع خشکی کف سر، پوسته پوسته شدن پوست آن و ایجاد شوره را نیز از بین می برد.

اگر تار موی شما شکننده است توصیه می کنیم که حتما از روغن آووکادو استفاده کنید. این روغن با ایجاد یک پوشش بر روی مو، از شکستگی آن جلوگیری می کند. جلوگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید، آلودگی هوا و کلر آب و همچنین باز کردن گره مو از دیگر فواید روغن آووکادو برای مو است.

روغن آووکادو و فواید آن برای پوست

تاثیر بی نظیر روغن آووکادو در درمان بیماری پسوریازیس، مهم ترین کاربرد روغن آووکادو برای پوست به شمار می رود. این روغن با نفوذ به درون سلول های پوستی، باعث هیدراته شدن آن شده و پوستی نرم و درخشان را به شما هدیه می دهد.

دلیل دیگری که برای استفاده از روغن آووکادو بر روی پوست وجود دارد این است که با تنظیم چربی روی پوست و رطوبت رسانی به آن از جوش زدن و یا آکنه جلوگیری خواهد کرد. این ماده نوعی آنتی اکسیدان است که با غیر فعال کردن رادیکال های آزاد، چین و چروک روی پوست را محو کرده و به جوانسازی پوست کمک می کند.

اگر سیاهی دور چشم شما را آزار می دهد می توانید برای درمان آن از روغن طبیعی آووکادو استفاده نمایید. از طرفی با کمک خاصیت ضد آفتاب بودن آن، از سوختگی پوست در برابر اشعه های خورشید جلوگیری نمایید.

یکی دیگر از کاربردهای روغن آووکادو برای پوست، تولید کلاژن و از بین بردن زخم های سطحی پوست است. این ماده روند درمان زخم را سرعت بخشیده و التهاب آن را نیز کاهش می دهد.

خاصیت ضد سرطانی روغن آووکادو

کاروتنوئید یکی از مواد تشکیل دهنده روغن آووکادو است که خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش می دهد. این ماده از طریق مبارزه با رادیکال های آزاد، جلوی گسترش سلول های سرطانی را می گیرد. از جمله بیماری هایی که با کمک روغن آووکادو قابل پیشگیری و درمان هستند عبارت اند از : سرطان دهان، سرطان سینه، سرطان معده و سرطان پروستات.

حفظ سلامت قلب

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم روغن آووکادو در با کنترل میزان کلسترول خون و همچنین کاهش تری گلیسیرید در حفظ سلامت قلب و کنترل فشار خون بالا نقش بسیار مهمی دارد. جلوگیری از حمله و سکته قلبی از خواص مهم این روغن به شمار می رود.

افزایش کلسترول HDL و کاهش کلسترول LDL که به ترتیب کلسترول خوب و بد بدن محسوب می شوند، از تاثیرات مصرف روغن آووکادو است.

دیگر خواص روغن آووکادو

·درمان روماتیسم و آرتروز

·سلامت چشم و جلوگیری از آب مروارید

·کنترل فشار خون

·سلامت لثه

·رفع ترک های ناشی از بارداری

·رفع شکنندگی ناخن

·درمان کبد چرب

·استفاده در روغن های ماساژ

·تولید انواع شامپوها

·به کارگیری در محصولات آرایشی و بهداشتی مثل کرم ها، لوسیون ها، ماسک های پوستی

·طعم دهنده در پخت و پز انواع غذا

·رفع حساسیت به پوشک نوزادان

·پاک کردن آرایش

·لکه بر قوی

عوارض روغن آووکادو

برخی از افراد که سیستم ایمنی حساس تری نسبت به سایرین دارند، ممکن است در برابر استفاده از روغن آووکادو واکنش های آلرژیک از خود نشان دهند. به همین منظور لازم است که قبل از استفاده، مقداری کمی از آن را روی پوست خود تست کنید. اگر تا ۲۴ ساعت اثری از حساسیت دیده نشد، استفاده از این روغن برای شما مانعی ندارد.

همچنین در صورت مصرف دارو‌های ضد انعقاد خون مانند وارفارین، از استفاده از روغن آووکادو صرف نظر نمایید.

سخن نهایی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روغن این گیاهی مفید و نحوه سفارش آن می توانید با شماره های درج شده در سایت فرسان شیمی تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید.فرسان شیمی واردکننده روغن آووکادو ، ارائه دهنده بهترین قیمت روغن آووکادو در ایران .