X

درباره ما

استدلال به نفع استفاده از متن پرکننده چیزی شبیه به این است: اگر از محتوای واقعی در فرآیند مشاوره استفاده می‌کنید، هر زمان که به بررسی رسیدید

اطلاعات تماس

  • ایالت شهر تمپول، BD
  • info@tronix.com
  • روزهای هفته: 09:00 الی 18:00
  • (+259) 2257 6156
واردکننده روغن بادام شیرین
روغن بادام شیرین
روغن بادام شیرین

درخواست استعلام قیمت

جهت اطلاع از قیمت دقیق روز کالا ، موجودی و آنالیز دقیق آن میتوانید با بخش فروش ما در تماس باشید و راه های ارتباطی مختلفی را امتحان کنید، در واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا و ... در خدمت شما هستیم .

اطلاعات تماس
زمان پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح الی 5 عصر،
پنجشنبه 9 صبح الی 1 عصر
اطلاعات محصول

توضیحات

یکی از انواع روغن های گیاهی که دارای خواص بی شماریست، روغن بادام شیرین است. این روغن به دلیل داشتن سطح بالایی از ویتامین E و اسیدهای چرب، برای سلامت پوست بسیار مفید می باشد. علاوه بر این موارد وجود ویتامین A، B1، B2، B6، کلسیم و منیزیم در این روغن ثابت شده و به همین علت کاربرد فراوانی در زمینه های درمانی، آرایشی و بهداشتی پوست و مو دارد. 

روغن بادام شیرین چیست ؟

هر مغز بادام، ۵۰ درصد از وزن خود را به روغن درونش مدیون است! برای گرفتن روغن بادام شیرین، زمانی که میوه درخت بادام کاملا رسیده شد، آن ها را چیده و پوستشان را جدا می کنند. سپس مغز میوه را تحت فشار بالایی قرار داده و روغن آن را استخراج می کنند. 

روغن به دست آمده تحت دمای بالا و یا مواد شیمیایی، تصفیه می شود که این کار ممکن است خواص غذایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

روغن بادام شیرین علاوه بر خواصی که برای مو و پوست دارد، برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد حافظه و کاهش بیماری های قلبی و عروقی و سرطان نیز بسیار مفید است. در ادامه به بررسی خواص این ماده می پردازیم. 

فواید روغن بادام شیرین برای پوست 

از گذشته های دور از این روغن در چین و هند برای درمان بیماری هایی مانند پسوریازیس و اگزما استفاده می شد. آبرسانی بالا به پوست، همرسانی رنگ، درمان جوش و آکنه و از بین بردن چین و چروک از جمله مهمترین خواص این روغن گیاهی برای پوست است. 

فواید روغن بادام شیرین برای مو

علاوه بر پوست، موهای شما نیز می توانند از خواص بی شمار روغن بادام شیرین بهره مند شوند. با استفاده از این روغن می توانید بیوتین لازم برای تقویت و رشد مو را دریافت نمایید. همچنین از اثرات منفی نور خورشید بر موهایتان جلوگیری نمایید. 

اگر از شوره سر رنج می برید، بهتر است از روغن بادام شیرین به عنوان یک روش درمانی موثر استفاده کنید. چرا که با تنظیم باکتری ها و از بین بردن قارچ های کف سر از بروز شوره جلوگیری خواهد کرد.  

فواید روغن بادام شیرین برای درمان یبوست 

یکی از بیماری های آزاردهنده که هر کسی ممکن است به آن دچار شود، یبوست است. روغن بادام با خاصیت ملین بودن خود در درمان این بیماری نقش موثری ایفا می کند. برای مشاهده تاثیرات آن بر روی یبوست می توانید از آن هم به طور موضعی و به عنوان روغن ماساژ شکم بهره ببرید و هم روزانه دو قاشق غذا خوری از این روغن را در برنامه غذاییتان بگنجانید. 

فواید روغن بادام شیرین برای مفاصل 

اگر از درد مفاصل رنج می برید، می توانید از روغن بادام شیرین برای درمان خود استفاده کنید! از این روغن به عنوان روغن ماساژ استفاده کرده و دردهای عضلانی، التهابات و کوفتگی بدن را از بین ببرید. برای افزایش میزان اثر آن بهتر است روغن را کمی گرم کرده و قبل از استفاده محل ماساژ را نیز به کمک یک حوله گرم کنید. بدین ترتیب روغن بادام شیرین بهتر و موثرتر عمل خواهد کرد. 

روغن بادام شیرین برای درمان بیماری های معده 

این روغن التهابات و زخم معده را تسکین داده و با جذب بیشتر فیبر مواد غذایی، با تقویت معده و روده می شود. تنظیم میزان ترشح معده که گاهی موجب درد نیز می شود، از جمله فواید روغن بادام شیرین برای معده است. 

کاربردهای روغن بادام شیرین در صنعت

۱٫صنایع غذایی : استفاده در کیک و شیرینی برای بافت، عطر و طعم بهتر 

۲٫صنایع آرایشی و بهداشتی : مورد استفاده در فرمولاسیون محصولات مختلف مثل کرم های مرطوب کننده، لوسیون ها، ماسک و صابون صورت و بدن 

۳٫صنایع دارویی : با توجه به خواصی که قبلا اشاره کردیم، استفاده از روغن بادام شیرین در محصولات دارویی مختلفی به کار گرفته می شود. 

۴٫آروماتراپی : بوی خوش روغن بادام شیرین و خاصیت آرام بخشی آن موجب شده تا در محصولاتی مانند عطرها و روغن های ماساژ و روغن های آروماتراپی مورد استفاده قرار بگیرد. 

۵٫صابون سازی : برای جلوگیری از خشک شدن پوست بعد از شست و شو با صابون، از روغن بادام جهت نرمی و لطافت پوست استفاده می کنند. 

مضرات روغن بادام شیرین چیست؟

به طور کلی روغن بادام شیرین یک ماده طبیعی، ایمن و بدون عوارض شناخته می شود. اما در افرادی که پوست حساس تری دارند ممکن است علائمی مانند التهاب، خارش و قرمزی را به همراه داشته باشد. به همین منظور بهتر است قبل از استفاده به مقدار بسیار کمی بر روی پوست تست شود. 

افرادی که از چاقی رنج می برند، بهتر است برای استفاده بیشتر از روغن بادام شیرین با پزشک خود مشورت کنند. چرا که وجود چربی های خاص در آن ممکن است عوارض نامناسبی بر روی این افراد داشته باشد. 

سخن نهایی

همان طور که در این مقاله گفته شد، استفاده از روغن بادام شیرین بسیار مرسوم است و به دلیل خواص بسیار آن در سلامت کلی بدن به صورت خالص و یا با ترکیب با مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور فروشندگان جزئی و یا صاحبان صنایع مختلف می توانند جهت خرید روغن بادام با کیفیت با مجموعه فرسان شیمی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند. فرسان شیمی واردکننده روغن بادام شیرین ، ارائه دهنده بهترین قیمت روغن بادام شیرین در ایران .