X

درباره ما

استدلال به نفع استفاده از متن پرکننده چیزی شبیه به این است: اگر از محتوای واقعی در فرآیند مشاوره استفاده می‌کنید، هر زمان که به بررسی رسیدید

اطلاعات تماس

  • ایالت شهر تمپول، BD
  • info@tronix.com
  • روزهای هفته: 09:00 الی 18:00
  • (+259) 2257 6156
سوربیتان تری استئارات – اسپن ۶۰
سوربیتان تری استئارات – اسپن ۶۰

درخواست استعلام قیمت

جهت اطلاع از قیمت دقیق روز کالا ، موجودی و آنالیز دقیق آن میتوانید با بخش فروش ما در تماس باشید و راه های ارتباطی مختلفی را امتحان کنید، در واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا و ... در خدمت شما هستیم .

اطلاعات تماس
زمان پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح الی 5 عصر،
پنجشنبه 9 صبح الی 1 عصر
اطلاعات محصول

توضیحات

سوربیتان تری استئارات یک نوع قند مصنوعی است که به عنوان یک ماده شیرین‌ کننده مصنوعی استفاده می‌ شود. 

سوربیتان تری استئارات چیست؟

این ترکیب شیمیایی به عنوان ماده افزودنی در محصولات غذایی و نوشیدنی ‌ها و به عنوان یک جایگزین قند طبیعی در محصولات کم کالری و بدون قند مورد استفاده قرار می گیرد. 

این ماده شیرین‌ کننده مصنوعی به دلیل اینکه بدون افزودن کالری و قند به محصولات شیرینی دهنده استفاده می ‌شود، مورد توجه بسیاری از افرادی که به دنبال کاهش مصرف قند و کالری هستند، قرار گرفته است.

کاربرد سوربیتان تری استئارات

سوربیتان تری استئارات به عنوان یک ماده شیرین ‌کننده مصنوعی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این ترکیب شیمیایی یک جایگزین قند طبیعی در محصولات کم کالری و بدون قند است. 

همچنین سوربیتان تری استئارات به عنوان یک ماده افزودنی در محصولات غذایی و نوشیدنی ‌ها برای افزایش شیرینی و بهبود طعم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به عنوان مثال، این ماده ممکن است در محصولات مانند نوشابه ها، آبمیوه ها، محصولات پخته شده، دسرها و محصولات پخته شده مانند برخی از مرباها و ژله ها استفاده شود.

آیا خوردن سوربیتان تری استئارات ایمن است؟

سوربیتان تری استئارات یک ماده شیرین‌ کننده مصنوعی است که به طور عمومی به عنوان ایمن برای مصرف انسان شناخته می ‌شود. تحقیقات و مطالعات علمی نشان داده‌ اند که مصرف معمول این ترکیب شیمیایی به میزان معقول احتمالاً برای افراد سالم ایمن است.

 با این حال، برخی افراد ممکن است حساسیت یا واکنش‌ های ناخواسته نسبت به این ماده نشان دهند. همچنین، مصرف بیش از حد این ماده ممکن است موجب عوارض جانبی مانند مشکلات گوارشی شود.

همواره مهم است که در مصرف هرگونه ماده افزودنی غذایی، از جمله سوربیتان تری استئارات، مقدار مصرف و دستورالعمل ‌های تولید کننده را رعایت کرده و در صورت وجود هرگونه حساسیت یا واکنش ناخواسته، به پزشک مراجعه کنید.

نحوه تولید سوربیتان تری استئارات

سوربیتان تری استئارات (E 420) از ترکیبات شیمیایی است که به عنوان ماده شیرین‌ کننده مصنوعی در صنایع غذایی استفاده می‌ شود. این ترکیب شیمیایی از سوربیتول و استئارات مختلف تهیه می ‌شود.

مراحل تولید سوربیتان تری استئارات شامل مراحل زیر است:

۱٫ تولید سوربیتول: سوربیتان از گلوکز تولید می ‌شود و این فرایند ممکن است شامل هیدرولیز گلوکز و سپس هیدروژناسیون با استفاده از کاتالیست‌ های مناسب باشد.

۲٫ استریفیکاسیون: در مرحله دوم سوربیتول با اسیدهای چرب مختلف تحت شرایط ترموکاتالیزری استریفیه می ‌شود تا به سوربیتان تری استئارات تبدیل شود.

۳٫ پالایش و تصفیه: محصول حاصل پس از استریفیکاسیون تصفیه و پالایش شده تا به صورت نهایی و با کیفیت مناسب به بازار عرضه شود.

مراحل تولید دقیق ممکن است بسته به فرآیند تولید و استانداردهای مختلف، متغیر باشد. تولید سوربیتان تری استئارات در کارخانه‌ های صنایع شیمیایی و غذایی صورت می ‌گیرد و به عنوان یک ماده افزودنی در محصولات غذایی استفاده می‌ شود.

شرایط نگهداری سوربیتان تری استئارات

سوربیتان تری استئارات به عنوان یک ماده افزودنی غذایی نیاز به شرایط نگهداری مناسب دارد تا از تخریب و افت کیفیت آن جلوگیری شود. در ادامه به برخی از شرایط نگهداری سوربیتان تری استئارات اشاره می‌ کنیم:

۱. دما: سوربیتان تری استئارات باید در دماهای معمولاً اتاق نگهداری شود. یعنی در دمای ۲۰-۲۵ درجه سانتی‌ گراد.

۲. نور: باید از تماس مستقیم با نور خورشید جلوگیری شود. بنابراین، محیط نگهداری باید تاریک باشد.

۳. محیط: سوربیتان تری استئارات باید در محیط خشک و خنک نگهداری شود. از مواد شیمیایی و ترکیباتی که ممکن است باعث واکنش با آن شوند، جلوگیری نمایید.

۴. بسته ‌بندی: بسته ‌بندی مناسب و محافظتی برای سوربیتان تری استئارات بسیار مهم است تا از تماس با رطوبت و هوا محافظت شود.

در نهایت، همیشه بهتر است دستورالعمل ‌های نگهداری تولید کننده را بررسی کرده و بر اساس آن‌ ها سوربیتان تری استئارات را نگهداری کنید.

مشخصات فنی سوربیتان تری استئارات

۱٫شکل: معمولاً سوربیتان تری استئارات به صورت پودر یا کریستال ‌های سفید رنگ موجود است.

۲٫خواص فیزیکی: دمای ذوب سوربیتان تری استئارات حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه سانتی ‌گراد است. این ماده در آب حل می ‌شود و دارای طعم شیرینی است.

۳٫خواص شیمیایی: سوربیتان تری استئارات دارای وزن مولکولی تقریبی ۳۲٫۲۵۸ گرم بر مول می‌ باشد.

۴٫استانداردها: سوربیتان تری استئارات باید با استانداردهای مربوطه مانند استاندارد غذایی و دارویی (بسته به مصرف) سازگاری داشته باشد.

سخن نهایی 

برای خرید سوربیتان تری استئارات، می ‌توانید به دنبال فروشگاه‌ های مواد شیمیایی در شهر یا منطقه خود بگردید یا از طریق اینترنت و وب سایت‌ های فروشگاه‌ های آنلاین مواد شیمیایی مانند سایت مجموعه فرسان شیمی جستجو کنید. همچنین، می ‌توانید با تولیدکنندگان مواد غذایی و دارویی تماس بگیرید و از آن‌ها اطلاعات در مورد خرید این ماده را بگیرید.

قبل از خرید، مطمئن شوید که سوربیتان تری استئارات مورد نیاز شما، از منابع معتبر و با کیفیت مناسب تهیه شده باشد و همچنین با استانداردها و مقررات مربوطه سازگاری داشته باشد.